سئو چیست؟

بهتر است ابتدا این ویدئو را تماشا کنید تا درک بهتری از سئو داشته باشید و بتوانید تصمیم بهتری برای شروع بگیرید.

پروسه سئو زمانبر است برخی افراد انتظار دارد در زمان سریع نتیجه بخش باشد اما اینگونه نیست زیرا عواملی بسیار زیادی دخیل می باشد که یکی از عوامل مهم آن سن سایت شما می باشد.

پیشنهاد ما برای افرادی که میخواهند در زمان سریع به نتیجه برسند استفاده از Google ad می باشد. که در ادامه این دو مورد رابا هم مقایسه خواهیم کرد.

SEO

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است که برای محتوای سایت شما اعم از عکس، ویدئو، محصول، مقاله و... انجام میگردد.

این پروسه زمان بر می باشد و نیازمند یک متخصص می باشد که با توجه به نیاز شما و رقبای شما به صورت روزانه تولید محتوا سئو شده انجام دهد و با تحلیل های خود استراتژی مناسب برای کسب و کار شما طراحی کنید و مطابق آن عمل کند.

مزیت سئو این است که پس از قرارگرفتن شما در صفحه اول جایگاه شما پایدار بوده و عیب آن زمان بر بودن آن است. اکنون تصمیم با شماست که چگونه عمل کنید به صورت ترکیبی و یا هرکدام از دو مورد گفته شده به صورت مجزا. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید از مشاوره Pro و Free تونل مدیا استفاده کنید.

 

Google Advanced

سرویس تبلیغات سرچ گوگل، وبسایت شما را در صفحه‌ی اول و حتی لینک اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد.

پس از پرداخت هزینه به گوگل و انجام تنظیمات و انتخاب کلمه کلیدی که مد نظر شماست در صفحه اول و لینک اول قرار خواهید گرفت.

این سرویس به صورتی کلیکی کار میکند پس تا زمانی که شما حساب خود را شارژ نگه دارید صفحه اول و لینک اول هستید که مبلغ این کلیک ها بستگی به رقبای شما دارد که آیا از این سرویس استفاده می کنند یا خیر.

پس از اتمام شارژ شما به جایگاه قبلی خود باز خواهید گشت و از صفحه اول به همان صفحه ای که در قبل قرارداشته اید می روید.

مزیت این مورد زمان سریع آن می باشد و عیب آن هزینه بالا و دائمی نبودن رتبه شما می باشد.

 

انواع سئو سایت

شناخت انواع سئو

کارشناسان تیم سئو تونل مدیا

کارشناسان تیم تونل مدیا با توجه به آخرین تغییرات در الگوریتم های گوگل سئو سایت را انجام می دهند و این باعث پیشرفت سایت شما به سوی کلمات کلیدی مد نظر شماست.

برخی از الگوریتم های گوگل

الگوریتم پیج رنک،الگوریتم رقص گوگل،سندباکس گوگل،الگوریتم هیلتاپ،الگوریتم کافئین،الگوریتم پاندا،الگوریتم تازگی محتوا،الگوریتم ونیز،الگوریتم پنگوئن،الگوریتم دزد دریایی،الگوریتم EMD،الگوریتم Page Layout،الگوریتم گورخر،الگوریتم مرغ مگس خوار،الگوریتم Payday Loan،الگوریتم کبوتر،الگوریتم موبایل گدون،الگوریتم رنک برین،الگوریتم موش کور،الگوریتم فِرد،الگوریتم مدیک یا طبی،الگوریتم برت،الگوریتم موبایل فرست ایندکس،الگوریتم E-A-T،الگوریتم MUM

الگوریتم های گوگل

تعرفه سئو

هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی دارد در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت برای اطلاع از هزینه به شرایط شما و شرایط رقبای شما بستگی دارد گاها برای برخی از کسب و کارها که بازار رقابتی وجود ندارد ممکن است با هزینه کمتر از ۵ میلیون تومان به صفحه اول و لینک اول برسند و برخی کسب و کار های دیگر با هزینه های بسیار بیشتر و مدت زمان بسیار بیشتری در حدود هزینه ماهیانه تا ۲۰ میلیون تومان و یا حتی بیشتر به صفحه اول برسند این موضوع کاملا بستگی به رقبای شما دارد. به طور رقیب شما دیجی کالا و یا کسب و کار هایی از قبیل باشد و یا کسب و کاری شبیه به یک بقالی.

برای اطلاعات بیشتر می توانید فرم زیر را تکمیل کنید و یا اینکه با شماره ۷۱ ۳۸ ۱۰۳ ۰۹۱۷ تماس حاصل فرمایید.

تفاوت مشاوره Free و Pro

مشاوره رایگان

در مشاوره رایگان اطلاعات کلی درباره سئو کسب کار به شما داده می شود و اینکه راه های پیشبرد اهداف کدام هستند.

مشاوره پرو

در این نوع مشاوره رقبای شما مورد بررسی و آنالیز قرار خواهند گرفت و یک برنامه بلند مدت جهت پیشبر اهداف به شما داده خواهد شد.

هزینه پس از بررسی اولیه خدمت شما اعلام خواهد شد.

دریافت نوبت اختصاصی سئو

مشاوره سئو

مشخصات(Required)
از اعداد انگلیسی استفاده کنید

مشاوره سریع

در صورت نیاز به مشاوره سریع در زمینه سئو می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

در مشاوره اختصاصی سایت شما و یا کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید کاملا مورد بررسی قرار می گیرد و جزئیات و استراتژی پیشبرد اهداف در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

راه های ارتباطی

۰۹۳۳۷۳۲۹۷۵۹

پاسخگویی از ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

ایران-فارس-شیراز-بلوار جمهوری-ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز

آیا در مورد اینکه چگونه می توانیم به شرکت شما کمک کنیم سؤالی دارید؟
برای ما ایمیل بفرستید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.